ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει την υπαναχώρηση από τη σύμβαση πώλησης σύμφωνα με τα ειδικότερα αναφερόμενα στα άρθρα 3 επ. του Ν. 2251/1994 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.  Σε αυτή την περίπτωση η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας  με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή δεν πρέπει να ξεπερνά τις 14 ημερολογιακές ημέρες. Ο πελάτης θα επιστρέφει τα προϊόντα στην επιχείρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών και τα χρήματα θα επιστρέφονται στον πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία λήψης του προϊόντος συνοδευόμενο με την απόδειξη ή το τιμολόγιο ειδάλλως τα χρήματα δε θα επιστραφούν. Προϊόντα τα οποία υπόκεινται στην κατηγορία ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ και προϊόντα τα οποία ανήκουν στη ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ δεν συμπεριλαμβάνονται στους όρους επιστροφής χρημάτων. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ(σε περίπτωση που έχει προηγηθεί αλλαγή θα επιβαρύνεται και το κόστος της αλλαγής). Σε περίπτωση υπαναχώρησης, η συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να  έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση και τα προϊόντα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, άλλως ο πελάτης θα ευθύνεται για την όποια μείωση της αξίας τους.

Στις περιπτώσεις που  το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π), ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί. Στις περίπτωσης αυτές το κατάστημα αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος.

Σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρή τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Οι αλλαγές καθώς και η επιστροφή χρημάτων γίνονται στη τρέχουσα τιμή των προιόντων.

Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται με χρέωση του ηλεκτρονικού κατ/τος goldenpointrhodes.gr εφόσον έχει γίνει αποστολή λάθους προϊόντος από το αναγραφόμενο στην παραγγελία ή κακής ποιότητας αυτού.
Στην περίπτωση Α) ο πελάτης αποζημιώνεται με το πλήρες ποσό πληρωμής.

Σε κάθε άλλη περίπτωση επιστροφής προϊόντων όπως αλλαγή μεγέθους, δεν αρέσει το προϊόν  κ.λ.π. ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία με γραπτό email στο info(at)goldenpointrhodes.gr για το σχετικό αίτημα και θα ενημερωθεί από το τμήμα εξυπηρέτησης σχετικά.

ΑΛΛΑΓΕΣ

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν, η επιχείρηση θα εξετάσει το αίτημά του (δεν θα γίνεται δεκτή καμία αλλαγή χωρίς να υπάρξει ενημέρωση στο ηλεκτρονικό κατάστημα) σύμφωνα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων που θα αφορούν στην ίδια σεζόν. Σε περίπτωση που το προϊόν για το οποίο ζητείται η επιστροφή αγοράστηκε με έκπτωση ή με κάποια προσφορά, η αλλαγή θα γίνεται μόνο με προϊόντα που θα βρίσκονται αντίστοιχα σε έκπτωση ή προσφορά .Η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μόνο εφόσον έχουμε παραλάβει το προϊόν το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί.

Για παραγγελίες άνω των 70 € η αλλαγή είναι δωρεάν. Για παραγγελίες από 69,99 € και κάτω η χρέωση είναι 3€ για την αλλαγή

TOP

X